Zasady uruchomienia zlecenia jednorazowego na podstawienie kontenera KP-7 na odbiór odpadów

Do odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów po remontach proponujemy kontenery KP-7 o pojemności 7 m3. Kontenery te mogą być podstawione jednorazowo (zlecenie) lub na stałe (umowa).
Opróżnienie realizujemy po telefonicznym zgłoszeniu z jednodniowym wyprzedzeniem. Przy zgłoszeniu „Opróżnić” kontener jest opróżniany i ponownie podstawiony do klienta, natomiast zgłoszenie „Zabrać” kontener jest opróżniony i nie podstawiany ponownie.

 Aby uruchomić zlecenie lub umowę należy:

  • zadzwonić celem uzgodnienia warunków postawienia kontenera
  • podać niezbędne dane
    • nazwisko i imię lub nazwa firmy
    • adres do faktury
    • adres do korespondencji
    • adres podstawienia kontenera KP-7
    • nr PESEL lub Regon
    • nr Dowodu Osobistego lub nr NIP
    • telefon kontaktowy
    • datę i godzinę podstawienia
    • uzgodnienie wysokości zaliczki

Na podstawie podanych danych sporządzany jest druk zaliczki.
Zaliczkę Zleceniodawca uiszcza:

  • kierowcy przy podstawieniu kontenera
  •  wpłacając na wskazane konto bankowe, jednocześnie przesyłając potwierdzenie wpłaty faksem lub
       pocztą elektroniczną

Po ostatnim opróżnieniu wystawiana jest faktura z uwzględnieniem wpłaconych zaliczek.

Poprawiony (wtorek, 13 grudnia 2011 11:38)