Kariera

Twórz przyszłość ELKOM razem z nami

W naszej firmie stawiamy na profesjonalizm, rozwój i pasję do tego, co robimy. Poszukujemy ambitnych i zaangażowanych osób, które chcą współtworzyć z nami sukcesy w różnych obszarach działalności. Jeśli jesteś gotowy na wyzwania, cenisz pracę w zespole i chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej firmie, zapoznaj się z naszymi aktualnymi ofertami pracy. Czekamy właśnie na Ciebie!

Uśmiechnięta kobieta przy laptopie

Oferty pracy

na stanowisko:  MŁODSZY SPECJALISTA DS. BUDOWLANYCH

miejsce pracy:    OPOLE

zatrudnienie:     od 01.10.2025 r.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • współuczestniczenie przy nadzorowaniu bieżących robót remontowych i modernizacyjnych, stanu technicznego budynków oraz urządzeń technicznych;
  • współudział w określaniu zakresu prac budowlanych koniecznego do realizacji w zarządzanych przez Spółkę nieruchomościach;
  • organizowanie konkursu ofert na wykonanie robót budowlanych i pokrewnych oraz rozliczanie remontów prowadzonych w zarządzanych nieruchomościach;
  • współudział w odbiorze końcowym robót remontowych, uczestniczenie w wizjach lokalnych;
  • weryfikacja kosztorysów robót budowlanych i otrzymanej dokumentacji technicznej;
  • rozwiązywanie problemów dotyczących bieżącej  eksploatacji budynków administrowanych przez naszą Spółkę;
  • analiza potrzeb remontowych zasobów i współuczestniczenie w opracowywaniu planów remontowych oraz bieżąca ocena stanu technicznego zasobów;
  • wykonywanie prac biurowych dla potrzeb działu technicznego;
  • bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa mieszkańców oraz szybkie reagowanie na bieżące awarie;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie obsługi technicznej zarządzanych nieruchomości;
  • współpraca z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych oraz innymi działami Spółki.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowany kierunek: budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne);
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej – rysunków, schematów, rzutów;
  • bardzo dobra znajomość prawa budowalnego oraz norm i standardów branżowych;
  • bardzo dobra znajomość programów MS Excel, MS Word; 
  • odporność na stres;
  • umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • znajomość programu Dom5 Sacer s.c.;
  • znajomości przepisów i zagadnień z zakresu gospodarowania zasobem mieszkaniowym;
  • praktyczna znajomość kosztorysowania.

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia w Spółce z 30-letnim doświadczeniem na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju i szkoleń,
  • pracę w dynamicznym i zaangażowanym zespole,
  • niezbędne narzędzia pracy w tym m.in. nowoczesne oprogramowanie i aplikacje,
  • pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • stałe godziny pracy,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na korzystnych warunkach,

na stanowisko: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I ADMINISTRACJI (docelowo Kierownik Działu)

miejsce pracy: OPOLE

zatrudnienie: od 01.10.2025 r.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • ścisły nadzór nad obszarem administracyjnym w Spółce;
  • opracowywanie i wdrażanie regulacji korporacyjnych i wewnętrznych w obszarach działalności Spółki, opracowanie projektów regulaminów, procedur i instrukcji wewnętrznych oraz projektów innych dokumentów dotyczących organizacji pracy w Spółce;
  • raportowanie w zakresie Dokumentów Systemu Zarządzania;
  • obsługa posiedzeń Organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Zgromadzenie Wspólników) w zakresie przygotowania i uzgadniania z radcą prawnym projektów aktów wewnętrznych, wniosków, pism, protokołowanie posiedzeń;
  • prowadzenie ksiąg protokołów Organów Spółki;
  • prowadzenie archiwum umów Spółki oraz Centralnego rejestru umów, zamówień i zleceń;
  • stała współpraca z Radcami Prawnymi w zakresie zawieranych umów w Spółce;
  • sporządzanie pism proceduralnych;
  • rejestracja i dokonywanie zmian w KRS;
  • przygotowywanie dokumentów tj. zarządzenia oraz uchwały;
  • realizacje zadań z obszaru zakupów: planowanie, przygotowanie i prowadzenie postępowań zakupowych, przygotowanie dokumentów i umów zakupowych;
  • wdrażanie korporacyjnych regulacji zakupowych oraz opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych regulacji;
  • kształtowanie, wdrażanie oraz monitoring standardów korporacyjnych w obszarze zakupów wdrażanych w Spółce;
  • raportowanie w zakresie obszaru zakupów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • znajomość KSH w zakresie funkcjonowania Spółek z o.o.;
  • znajomość Ustawy PZP (mile widziane);
    umiejętność kierowania zespołem;
  • odporność na stres;
  • umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole;
  • wysoka kultura osobista;
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • prawo jazdy kat. B;
  • bardzo dobra znajomość programów MS Excel oraz MS Word;

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia w Spółce z 3O-letnim doświadczeniem, należącej do PGE GiEK S.A.;
  • możliwość rozwoju i szkoleń;
  • możliwość awansu na kierownicze stanowisko;
  • pracę w dynamicznym i zaangażowanym zespole;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • stałe godziny pracy;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na korzystnych warunkach.

Zbuduj z ELKOM swoją przyszłość pełną możliwości

Stabilność i rozwój kariery

Dołączając do ELKOM, zyskujesz nie tylko stabilne zatrudnienie, ale także możliwość rozwoju zawodowego. Oferujemy liczne szkolenia, wsparcie w nauce nowych umiejętności oraz realną ścieżkę awansu w firmie.

Wsparcie w rozwoju osobistym

W ELKOM nie tylko rozwijasz się zawodowo, ale także otrzymujesz wsparcie w zakresie rozwoju osobistego. Organizujemy spotkania integracyjne, warsztaty oraz umożliwiamy udział w różnych projektach, które pozwolą Ci poszerzać horyzonty i odkrywać nowe pasje.

Atrakcyjne warunki pracy

Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów. ELKOM to firma, która docenia swoich pracowników
i stara się zapewnić im jak najlepsze warunki do pracy i rozwoju.

Wypełnij formularz i aplikuj już dziś

Pogotowie techniczne

Sprawy hydrauliczne i elektryczne – od 15:00 do 6:00 w dni robocze oraz w dni wolne od pracy całodobowo.

Rejon: Opole – pozostałe dzielnice

Sprawy hydrauliczne i elektryczne – od 15:00 do 7:00 w dni robocze oraz w dni wolne od pracy całodobowo.

Rejon: Dobrzeń Wielki, 
Kup, Chróścice, Opole dzielnica Czarnowąsy