Kontakt

Dział Eksploatacji, Oczyszczania
i Gospodarki Odpadami

Andrzej Kubów
Kierownik Działu Eksploatacji, Oczyszczania i Gospodarki Odpadami, Prokurent
Odpowiada za całościowe zarządzanie działem eksploatacji, oczyszczania miasta oraz gospodarki odpadami. Nadzoruje strategiczne działania operacyjne, koordynuje współpracę między zespołami oraz reprezentuje spółkę jako prokurent.

Patrycja Nowak
Zastępca Kierownika ds. Oczyszczania i Gospodarki Odpadami
Wspiera kierownika w realizacji zadań związanych z oczyszczaniem terenów miejskich i zarządzaniem gospodarką odpadami.
Odpowiada także za prowadzenie i koordynację postępowań z zakresu zamówień publicznych.

Tomasz Preis
Zastępca Kierownika ds. Technicznych
Nadzoruje aspekty techniczne związane z eksploatacją i utrzymaniem infrastruktury technicznej. Wspiera dział w realizacji inwestycji technicznych i rozwiązywaniu problemów technicznych.

Zespół Operacyjny i Administracyjny

Aleksandra Madejczyk
Koordynator ds. Rozliczeń i Serwisu Sprzątającego
Odpowiada za rozliczanie czasu pracy zespołu, koordynację pracy serwisu sprzątającego oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu BDO

Kamila Niemczak-Fura
Specjalista ds. Gospodarki Odpadami i Systemu BDO
Zajmuje się zarządzaniem gospodarką odpadami, ewidencją odpadów oraz prowadzeniem dokumentacji w systemie BDO zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.

Liliana Kijowska
Specjalista ds. Eksploatacji i Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych
Odpowiada za techniczną obsługę wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie rozliczeń eksploatacyjnych oraz bieżącą współpracę z mieszkańcami.

Żaneta Marszałek
Specjalista ds. Gospodarki Odpadami i Ewidencji BDO
Zajmuje się kompleksową obsługą ewidencji odpadów, w tym ich klasyfikacją, dokumentacją oraz raportowaniem w systemie BDO.

Aleksandra Rosner
Koordynator ds. Utrzymania Czystości – Elektrownia Rybnik
Odpowiada za organizację i nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na terenie Elektrowni Rybnik, zgodnie z
obowiązującymi normami sanitarnymi i środowiskowymi.

Dział Zarządzania Nieruchomościami

Dział Zarządzania Nieruchomościami – Wspólnoty Mieszkaniowe

Siedziba Działu Zarządzania Nieruchomościami

ul. Piotrkowska 17, 45-304 Opole

 

Aleksandra Gołąb

Kierownik Działu Zarządzania Nieruchomościami

 

Piotr Lichtański

Zastępca Kierownika Działu Zarządzania Nieruchomościami

 

Joanna Newiger

Zastępca Kierownika ds. Finansowych

 

Dominika Pason-Walotek

Inspektor ds. administracyjnych i finansowych – Kancelaria i obsługa najmu

Dział Rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych

Obsługa finansowa Wspólnot Mieszkaniowych, rozliczanie dostawy wody i odprowadzenia ścieków , rozliczanie dostaw energii cieplnej i podgrzania wody, windykacja, obsługa kredytów Wspólnot Mieszkaniowych

Aneta Gumała

Specjalista ds. rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych

 

Ewa Więcek

Specjalista ds. rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych

Iwona Drobisz-Glinka

Inspektor ds. rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych

 

Elżbieta Kiera

Specjalista ds. rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych

Joanna Newiger

Zastępca Kierownika ds. Finansowych

 

Jolanta Sosińska

Specjalista ds. rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych

Dział Eksploatacji i Dział Techniczny Wspólnot Mieszkaniowych

Zgłaszanie awarii i usterek, techniczne utrzymanie budynków, bieżąca eksploatacja

Dział Eksploatacji

Monika Bartmanowicz

Administrator ds. nieruchomości

 

Joanna Filip

Administrator ds. nieruchomości

Dział Techniczny

Damian Cyfka

Koordynator ds. budowlanych

 

Szymon Kosubek

Inspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych

 

Patrycja Łukasiewicz

Inspektor ds. eksploatacji budynków

Godziny obsługi klienta – Dział Eksploatacji i Dział Techniczny:

Poniedziałek: 9.00 – 13.00
Wtorek: 9.00 – 13.00
Środa: 9.00 – 13.00
Czwartek: 9.00 – 17.00
Piątek: dzień bez bezpośredniej obsługi klienta

Zgłaszanie odczytów liczników (wodomierze, ciepłomierze)

Uchwały Wspólnot, głosowanie w trybie indywidualnym, przesyłanie
kart do głosowania

Przesyłanie faktur:

Przesyłanie rachunków, not i innych dokumentów księgowych:

Pogotowie techniczne Wspólnot Mieszkaniowych (na terenie Opola)

Na wypadek wystąpienia awarii, poza godzinami urzędowania biura, Dyżurni Pogotowia Technicznego przyjmują zgłoszenia telefonicznie (wg podpisanych umów o świadczenie tej usługi)

  • w dni robocze w godzinach od 15:00 do 06:00
  • w dni wolne od pracy: całodobowo

Pogotowie techniczne przyjmuje zgłoszenia w sytuacjach awaryjnych:

  • zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców,
  • zalania sąsiadów lub pomieszczeń wspólnych,
  • braku napięcia w zabezpieczeniu przed licznikiem,
  • w innych przypadkach spowodowanych nagłym, nieszczęśliwym zdarzeniem losowym.

Pogotowie techniczne Wspólnot Mieszkaniowych (Czarnowąsy, Dobrzeń Wielki, Kup, Chróścice)

Na wypadek wystąpienia awarii, poza godzinami urzędowania biura, Dyżurni Pogotowia Technicznego przyjmują zgłoszenia telefonicznie (wg podpisanych umów o świadczenie tej usługi)

  • w dni robocze w godzinach od 15:00 do 7:00
  • w dni wolne od pracy: całodobowo

Dział Usług Techniczno-Serwisowych

(dotyczy Domków prywatnych na terenie gminy Dobrzeń Wielki oraz Opole – Czarnowąsy)

Adam Zawalich
Koordynator Serwisu i Warsztatu, Specjalista ds. BDO
Zarządza pracą warsztatu serwisowego oraz prowadzi dokumentację i rozliczenia odpadów powstających w ramach działalności technicznej w systemie BDO.

Gerard Losek
Specjalista ds. Utrzymania Dróg i Terenów Zewnętrznych
Zajmuje się bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej oraz terenów zewnętrznych, zapewniając ich bezpieczeństwo, funkcjonalność i estetykę. Odpowiada również za kompleksową obsługę techniczną oraz utrzymanie porządku na terenie Elektrowni Opole, dbając o infrastrukturę, czystość i sprawne funkcjonowanie wszystkich obszarów zewnętrznych.

Tomasz Hill
Koordynator ds. Transportu, Utrzymania Terenów Zewnętrznych i Gospodarki Odpadami
Odpowiada za organizację i nadzór nad transportem wewnętrznym oraz zewnętrznym, a także za utrzymanie dróg i terenów zewnętrznych. Prowadzi działania związane z gospodarką odpadami, w tym ewidencję w systemie BDO. Zajmuje się również uzyskiwaniem i nadzorowaniem zezwoleń środowiskowych i transportowych. Pełni funkcję pełnomocnika spółki w sprawach komunikacyjnych oraz związanych z zarządzaniem flotą pojazdów.

Andrzej Iliev
Pracownik ds. Utrzymania Dróg i Terenów Zewnętrznych
Wykonuje prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg, placów oraz terenów zielonych, dbając o estetykę przestrzeni publicznych.

Sprzedaż mieszkań i Marketing

Aldona Kwosek

Dział Finansowy i Administracja

Dział Ekonomiczno – Finansowy

Kierownik Działu Ekonomiczno Finansowego

p.o. Głównego Księgowego
Aneta Styrnol – Majowska

Aleksandra Bursy – Konieczna

Alicja Saletnik

Beata Żmuda

Paulina Dobranowska

Joanna Jalowska

Kadry
Jagoda Gabor

Specjalista ds. Zakupów

Sekretariat Zarządu

Siedziba Spółki

ul. Norweska 11,
45-920 Opole

Sekretariat    

Aleksandra Szczekan

Poznaj naszą ofertę

Pogotowie techniczne

Sprawy hydrauliczne i elektryczne – od 15:00 do 6:00 w dni robocze oraz w dni wolne od pracy całodobowo.

Rejon: Opole – pozostałe dzielnice

Sprawy hydrauliczne i elektryczne – od 15:00 do 7:00 w dni robocze oraz w dni wolne od pracy całodobowo.

Rejon: Dobrzeń Wielki, 
Kup, Chróścice, Opole dzielnica Czarnowąsy